featured

The Last of Us Geliştiricisi Visual Arts, İşten Çıkarmalardan Nasibini Aldı

İşten çıkarmalar, The Last of Us Part 1'e destek sağlayan PlayStation destek stüdyosu Visual Arts'ı da etkiledi. Serinin geleceği için bu ne anlama geliyor?

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Endüstrinin bir darbesi olarak, PlayStation‘un destek stüdyosu Visual Arts da bir dizi işten çıkarmadan etkilendi. PlayStation’ın Visual Arts stüdyosunda birçok geliştiricinin işten çıkarıldığı bilgisi dolaşımda.

Visual Arts, The Last of Us Part 1’in yapımında büyük rol oynamıştı.

Bir etkilenen geliştirici olan Daniel Bellemare, yüksek seviyeli bir tasarımcı, bu haberi LinkedIn üzerinde paylaştı: “Üzgünüm ki, geçen hafta yaşanan bir dizi işten çıkarma dalgasının ardından benim için PlayStation’daki son günüm oldu. Bu kesinlikle umduğum haber değildi, ancak olağanüstü yeteneklere sahip meslektaşlarım arasında çalışma fırsatına sahip olduğum için minnettarım. Harika projelerin bir parçası olmanın ve iyi anılarla vedalaşmanın mutluluğunu yaşıyorum.”

Bellemare’ın yanı sıra, Kıdemli Teknik İşe Alım Uzmanı Matt Barney de işten çıkarılmasını LinkedIn’da paylaştı ve şunları yazdı: “Hoşça kal PlayStation, gerçekten harika bir deneyimdi! Son birkaç aydır, bu işten çıkarma dalgasının geleceğini biliyordum. PlayStation’ı seviyorum ve her zaman seveceğim… Yani ayrılma fırsatım olduğunda kaldım, bu açık.”

Rigging sanatçısı Sean Teo da zamanının Visual Arts’ta sona erdiğini belirterek kendi durumunu duyurdu; fakat Teo’nun durumu sözleşmesinin sona ermesi olarak kaydedilmiş. Sözleşmenin erken mi sona erdiği yoksa tesadüf mü olduğu belirsiz.

Ayrıca, bazı diğer geliştiricilerin de sözleşmelerinin sona erdiğini sosyal medyada paylaştıkları ancak bunun işten çıkarmaların bir parçası olup olmadığının net olmadığı bildiriliyor.

Visual Arts stüdyosunu daha önce duymamış olabilirsiniz, ancak projeleriyle tanıdık olabilirsiniz. Stüdyo, başlangıçta The Last of Us’un yeniden yapımını yapacak olan ekipti, ancak daha sonra destek rolüne geçti ve lider geliştirici olarak Naughty Dog devraldı.

Geçen yıl, Visual Arts’ın yeni bir iç Sony stüdyosuyla birlikte “sevilen bir marka” başlıklı bir oyun için Naughty Dog’a yardım edeceği duyuruldu; ancak oyunun ayrıntıları hala açıklanmadı.

Bu oyunun, The Last of Us evreninde çok oyunculu bir oyun olduğu düşünülüyor. Bu nedenle oyunun geliştirme sürecinin gecikmesi ve hatta tamamen iptal edilmesi bekleniyor.

Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için bizi Twitter’da Facebook’ta ve Instagram’da takip edin ve Telegram ve YouTube kanalımıza katılın!

The Last of Us Geliştiricisi Visual Arts, İşten Çıkarmalardan Nasibini Aldı